Ogłoszenie o wynikach zbiórki publicznej przeprowadzonej
w dniach 14 kwietnia – 11 maja 2014 r.
na terenie Gminy Miejskiej Łeba
Nazwa i siedziba przeprowadzającego zbiórkę publiczną:
Komitet Organizacyjny zbiórki publicznej
pn. POMOC POSZKODOWANYM W POŻARZE
z siedzibą w Łebie, ul. Tysiąclecia 11
Pozwolenie: Decyzja Nr 2/2014 wydana przez Burmistrza Miasta Łeby
z dnia 10.04.2014 r.
- W wyniku przeprowadzonej zbiórki publicznej w formie:
- § zbiórki ofiar do zaplombowanych puszek kwestarskich oraz skarbon stacjonarnych
zebrano środki pieniężne z przeznaczeniem dla rodziny matki i trzech córek z Nowęcina, która została dotknięta klęską pożaru w łącznej kwocie: 735,21 zł (słownie: siedemset trzydzieści pięć złotych 21/100).
- wysokość kosztów przeprowadzenia zbiórki publicznej:
Lp. |
Nazwa towaru/usługi |
Wartość w zł |
Rejestracja zbiórki |
82,00 |
|
Koszty związane z przygotowaniem informacji o zbiórce (druk plakatów, ulotek) |
20,00 |
|
łącznie |
102,00 |
Udział kosztów w zebranej kwocie wynosi 13,87 %. Koszty zbiórki w kwocie 20,00 zł pokryte zostały ze środków własnych, koszty zbiórki publicznej pokryte ze środków zbiórki wyniosły 82,00 zł, co stanowi 11,15 % zebranej kwoty.
Zgodnie z art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 15 marca 1933 r. o zbiórkach publicznych (Dz. U. z 1933 r. Nr 22, poz. 162 z późn. zm.) osoby organizujące i przeprowadzające zbiórkę nie otrzymały za te czynności wynagrodzenia.
Cała kwota uzyskana ze zbiórki publicznej zostanie przeznaczona zgodnie z celem określonym w pozwoleniu.
Dziękujemy za ofiarność i okazane wsparcie.