W związku z aktualizacją systemu Dziennik VULCAN w całej Polsce wszyscy jej użytkownicy muszą przejść proces aktualizacji konta
(chyba, że korzystali Państwo z dziennika w poprzednich latach i nie chcą Państwo korzystać z aplikacji mobilnej ), wybierając konto zwykłe lub eduVulcan – obydwa konta są bezpłatne na tą chwilę (w każdej chwili po aktualizacji będzie można zmienić wybrany typ konta).
Dostęp do EduVULCAN bezpłatny w trakcie okresu próbnego. Po tym czasie dostęp będzie płatny.
Dla użytkowników kont eduVULCAN aplikacja mobilna Dzienniczek VULCAN została zastąpiona aplikacją mobilną eduVULCAN. Aplikacja jest bezpłatna. Z aplikacji mobilnej eduVULCAN mogą korzystać wyłącznie użytkownicy konta eduVULCAN.
W celu dokonania aktualizacji konta, konieczne jest zalogowanie się na konto użytkownika na stronie: https://uonetplus.vulcan.net.pl/leba poprzez zakładkę “LOGOWANIE PRZED ZMIANĄ”.
Aby wesprzeć Rodziców i Uczniów w procesie aktualizacji kont, Dziennik VULCAN przygotował dodatkowe informacje:
• dla Uczniów i Rodziców przed aktualizacją kont: https//dziennik.vulcan.edu.pl/akz
• dla Uczniów i Rodziców, którzy wybrali konto zwykłe: https//dziennik.vulcan.edu.pl/kzw
• dla Uczniów i Rodziców, którzy wybrali konto eduVULCAN: https//dziennik.vulcan.edu.pl/kev
oraz filmy instruktażowe:
Rodzice: https://www.youtube.com/watch?v=x6ZWQJ-7WwU&t
Aplikacja mobilna: https://www.youtube.com/watch?v=72KTNEidjBM&t
Po dokonaniu aktualizacji konta logowanie do Dziennika VULCAN będzie odbywało się poprzez adres właściwy dla wybranego typu konta (zwykłe lub eduVulcan).
Nowi Uczniowie oraz ich Rodzice będą mogli utworzyć konta użytkownika z wykorzystaniem kodów “pierwszego dostępu”, które otrzymają we wrześniu od wychowawców klas.
W razie problemów prosimy o kontakt z firmą Vulcan (https://dziennik.vulcan.edu.pl/akz/#kontakt)